با حامیان معنوی دومین نمایشگاه بتن آماده بیشتر آشنا شوید

«انجمن اقتصاد انرژی ایران»، «انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران» و «انجمن تولیدکنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان ایران» تاکنون به عنوان حامیان معنوی دومین نمایشگاه بین المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، دومین نمایشگاه بین المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران ۲۹ خرداد لغایت ۱ تیرماه سال ۱۴۰۳ با حضور شرکت های معتبر داخلی و بین المللی در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار می شود که تاکنون سه انجمن اقتصاد انرژی، انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران و انجمن تولیدکنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان ایران آمادگی خود را جهت حضور به عنوان حامی معنوی نمایشگاه اعلام کرده اند.

گفتنی است که «انجمن اقتصاد انرژی ایران» در سال ۱۳۷۳ به وسیله جمعی از کارشناسان اقتصاد انرژی ایران پایه‌گذاری شد و علاوه بر ثبت در سازمان ثبت شرکت‌ها پس از کسب موافقت از وزارت علوم، پژوهش و فناوری در اسفند سال ۱۳۷۳ به عنوان انجمن علمی به ثبت رسید و فعالیت خود را رسماً آغاز کرد و هم اکنون از سوی این وزارت خانه به عنوان یکی از فعال ترین و برجسته‌ترین انجمن‌های علمی ایران شناخته شده است.

همچنین «انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران» نیز به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علم و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی و تجاری سازی در زمینه های مربوط به مهندسی ساخت و تولید مطابق اساسنامه این انجمن تشکیل و در حال فعالیت است.

لازم به ذکر است که « انجمن تولیدکنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان ایران» مهرماه سال 1386 شروع به فعالیت کرد و آغاز حضور انجمن با بنیانگذاران این صنعت و پیشکسوتان آن به سال های 1350 برمی گردد. خوشبختانه علاوه بر فعالیت مدیران انجمن کلیه اعضاء نیز با توجه به تخصصی بودن شیوه فعالیت از اطلاعات و آگاهی های لازم برخوردار بوده و هریک به تنهائی در این راستا فعالیت اختصاصی و جمعی خود را ارائه نموده اند.