حضور 80 شرکت ایرانی در فضایی به وسعت 4 هزار مترمربع

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت از حضور 80 شرکت کشور در دوره گذشته نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران در فضایی به وسعت 4 هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، «محمد حلاجیان» با اشاره به برگزاری دوره اول نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران در شهریورماه سال گذشته با استقبال فعالان این صنعت بیان کرد: سال گذشته این نمایشگاه در مجموعه شهرآفتاب و با حضور 80 شرکت مختلف در فضایی به متراژ 4 هزار مترمربع برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در دوره اول نمایشگاه بتن انجمن های صنفی بتن آماده 22 استان کشور به همراه چهار هزار بازدیدکننده تخصصی از نمایشگاه دیدن کردند که خوشبختانه براساس نظرسنجی های انجام شده حدود 70 درصد غرفه داران از نمایشگاه ابراز رضایت کردند.

لازم به ذکر است که دومین نمایشگاه بین المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران 29 خرداد لغایت 1 تیرماه سال 1403 توسط شرکت فرجاد تجارت و با همکاری کانون سراسری بتن آماده ایران و با حضور شرکت های معتبر این صنعت و با شرکت پاویون هایی از کشور چین و ترکیه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.