حضور پرشمار بازدیدکنندگان یکی از مزایای مهم نمایشگاه بتن است

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت گفت: حضور قابل توجه بازدیدکنندگان و معرفی پتانسیل های صنعت بتن آماده کشور از مهم ترین مزایای حضور در دومین دوره نمایشگاه بتن آماده ایران محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی فرجاد، «محمد حلاجیان» خاطرنشان ساخت: در دوره گذشته این نمایشگاه که شهریورماه سال گذشته برگزار شد، چهار هزار بازدید کننده تخصصی از این رویداد دیدن کردند که بستر بسیار خوبی برای گفت و گو و برقراری ارتباط بدون واسطه میان 80 غرفه دار حاضر و بازدیدکنندگان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی پتانسیل های صنعت بتن آماده کشور، افزایش حجم مبادلات بازرگانی داخلی و خارجی و انتقال تکنولوژی و دانش فنی این صنعت برگزار می شود که دومین دوره آن از 29 خرداد لغایت 1 تیر 1403 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برپا و غرفه دارانی از صنعت بتن آماده و صنایع وابسته به آن در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت بیان کرد: رویکرد دوره گذشته این نمایشگاه معرفی توان صنف بتن آماده جهت ورود به بازارهای جهانی بود و خوشبختانه با رایزنی های انجام شده و مذاکرات صورت گرفته در حال فراهم ساختن زمینه حضور پاویون چین و ترکیه در دوره دوم نمایشگاه بتن آماده هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *