ارائه تکنولوژی و فناوری های مدرن در نمایشگاه های بین المللی


«نمایشگاه بتن آماده استانبول»، «نمایشگاه بتن شانگهای چین» و «نمایشگاه بتن آنکارا» به عنوان معتبرترین نمایشگاه های بتن آماده دنیا هرساله پذیرای فعالان این صنعت از اقصی نقاط جهان هستند و آخرین تکنولوژی و فناوری های ارائه شده در این حوزه به معرض نمایش گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، این نمایشگاه ها هرساله آخرین محصولات و خدمات صنعت بتن آماده را به نمایش می گذارد و نقش مهمی در رشد و رونق این صنعت داشته است که در ادامه با هرکدام از این نمایشگاه ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

نمایشگاه بتن آماده استانبول با مشارکت انجمن بتن آماده ترکیه برگزار می شود که بخش های مختلف بتن آماده، سیمان، سنگدانه و ساخت و ساز را در مرکز نمایشگاه استانبول در زمینی به مساحت بالغ بر 15 هزار مترمربع گردهم می آورد. در دوره آخر این نمایشگاه معتبر بیش از 100 شرکت کننده و چندین هزار بازدید کننده با حمایت انجمن بتن آماده اروپا، انجمن ساختمان های سبز دوستدار محیط زیست، انجمن صنعتگران مواد ساختمانی ترکیه و انجمن کارفرمایان صنعت ساختمان ترکیه از قسمت های مختلف زنجیره تامین حضور به هم رساندند.

نمایشگاه بتن شانگهای چین از دیگر نمایشگاه های معتبر صنعت بتن آماده دنیا است که تبدیل به یکی از مهمترین رویدادها برای صنایع بتن شده است و بیش از 300 هزار خریدار داخلی و خارجی از طریق این نمایشگاه با یکدیگر در ارتباط هستند و زنجیره ای کامل از صنعت بتن آماده است که بیش از 700 برند محصولاتی از جمله مواد بتن، کالاهای نهایی، مواد افزودنی و همچنین ماشین آلات، تجهیزات، ابزار و… را به نمایش می گذارند. این نمایشگاه از جمله نمایشگاه های تاثیرگذار صنعت بتن محسوب می شود که از طریق برنامه های آموزشی و سایر شرایط مهیا شده زمینه توسعه این صنعت را فراهم می کند.

نمایشگاه بتن آنکارا از دیگر نمایشگاه های مهم این حوزه به شمار می رود که به میزبانی انجمن بتن آماده ترکیه برگزار می شود و به عنوان یکی دیگر از نمایشگاه های معتبر این صنعت همواره مورد استقبال فعالان مشغول در زمینه بتن آماده قرار گرفته و توانسته بازدیدکنندگان فراوانی را به خود جذب کند. در نمایشگاه بتن آنکارا محصولات مختلفی از جمله محصولات فناورانه، وسایل نقلیه، ماشین آلات و تجهیزات، خدمات و تجهیزات مربوط به بخش های ساخت و ساز، بتن آماده و مصالح سنگی به نمایش گذاشته می شود که این طیف وسیع همواره مورد علاقه بازدیدکنندگان بوده است.

گفتنی است که معتبرترین و مهم ترین رویداد صنعت بتن آماده ایران نیز امسال برای دومین سال متوالی از 29 خرداد لغایت 1 تیرماه 1403 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران و با حضور فعالان صنعت بتن آماده و صنایع وابسته به آن در دو سالن A4 و A5 برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *