با مزایای حضور در نمایشگاه بتن آشنا شویم

دومین دوره نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته به عنوان مهم ترین رویداد صنعت بتن آماده ایران مزایای ویژه ای برای غرفه داران دارد و تاثیری مستقیم در کسب و کار شرکت ها خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، دومین دوره نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران به عنوان معتبرترین رویداد حوزه بتن آماده کشور از 29 خرداد لغایت 1 تیرماه 1403 در دو سالن A4 و A5 مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه مزایای زیادی برای غرفه داران شرکت کننده در نمایشگاه ایجاد می کند که به طور مستقیم از جمله شاخص های تاثیرگذار در روند فعالیتی و فروش شرکت ها خواهد بود و زمینه ساز برتری آنها در بازار رقابتی ایجاد شده به واسطه برگزاری نمایشگاه می باشد.

ایجاد فرصت های جدید، ایجاد ارتباطات، تقویت برند، افزایش فروش، ارزیابی رقابت و آگاهی از روندها از جمله آیتم های مهم و اساسی به عنوان مزایای حضور در نمایشگاه ارزیابی می شود که هرکدام به سهم خود اثر مهمی داشته و می تواند منجر به جذب بازارهای جدید برای شرکت کنندگان و در نهایت افزایش سهم آنها از بازار شود.

به عبارت دیگر نمایشگاه فرصتی عالی برای ملاقات با مشتریان بالقوه جدید و ایجاد روابط با آنها، افزایش آگاهی دیگران از برند شما و ارتقای وجهه آن در صنعت، ایجاد ارتباط با دیگر متخصصان در صنعت بتن آماده، افزایش مستقیم فروش و دریافت سفارشات از مشتریان، مقایسه خدمات و محصولات با رقبا و فضایی جهت یادگیری آخرین روندها در صنعت بتن آماده و مشاهده محصولات و فناوری های جدید و حضور در سمینارها و کارگاه های آموزشی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *