نشست خبری دومین نمایشگاه بتن آماده ایران برگزار شد

نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران، روز گذشته با حضور اصحاب رسانه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت در ابتدای این نشست خبری با تقدیر از حضور اصحاب رسانه در نشست خبری نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته گفت: قطعا تلاش خبرنگاران و زحمات آنها نقش موثری در رونق هرچه بیشتر این نمایشگاه خواهد داشت و می تواند منجر به شناخت بهتر این صنعت در سطح کشور شود.

«محمد حلاجیان» در ادامه صحبت های خود خاطرنشان ساخت: اولین دوره این نمایشگاه سال گذشته به همت شرکت فرجاد تجارت و با همکاری کانون سراسری بتن آماده و با حمایت انجمن های مختلف، در فضایی به مساحت 6 هزار و 500 مترمربع با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان و حضور 80 شرکت مختلف و حضور 4 هزار بازدیدکننده تخصصی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد.

وی با اشاره به شناسایی گروه های کالایی مختلف به منظور حضور در نمایشگاه بیان کرد: شناسایی گروه کالایی های مختلف یکی از اقدامات مهم شرکت فرجاد تجارت بود و امسال در دومین نمایشگاه بتن آماده این گروه ها مورد توجه قرار گرفتند که در نتیجه امسال نمایشگاه با رشد ۲۵ درصدی فضا روبرو شد و کلیه تشکل ها و انجمن هایی که به نوعی به این صنعت کمک می کنند در این رویداد حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت تصریح کرد: در این دوره نمایشگاه نمایندگانی از کشورهایی چین و ترکیه حضور دارند و برای سال آینده بنا داریم نمایشگاه را به یک برند بین المللی تبدیل کنیم و از سایر کشورهای دنیا نیز در نمایشگاه پاویون خواهیم داشت.

حلاجیان گفت: بتن کالایی بسیار اساسی و راهبردی محسوب می شود که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این راستا با دعوت از تمامی معاونت های عمرانی استانداری ها و شهرداری ها تلاش داریم حضور بازدیدکننده تخصصی در نمایشگاه را افزایش دهیم تا شاهد حضور هرچه بیشتر متخصصین در نمایشگاه باشیم و قطعا در این راستا نیاز به کمک و حمایت اصحاب رسانه خواهیم داشت تا شاهد حضور هرچه پررنگ تر بازدیدکنندگان تخصصی در این رویداد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *